Plata si livrarea

Modalitati de plata

SC Quality Therapies SRL ofera plata la livrare, prin ramburs.
În momentul în care dumneavoastră veți primi coletul la ușă, livrat prin curierat rapid , contravaloarea comenzii se achită reprezentantului firmei de curierat; pe langă valoarea produselor se va plati suplimentar și taxa de transport. Plata se va face în lei, integral.

SC QUALITY THERAPIES SRL vă informează că în cazul livrarii prin curier rapid, acesta nu este autorizat de către societate să permită clientului deschiderea coletelor inainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare și achitarii contravalorii acestora.

SC QUALITY THERAPIES SRL poate anula orice comandă dacă există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată. Deasemenea QUALITY THERAPIES SRL va anula orice comandă în cazul refuzului efectuării plații de către instituțiile bancare.

Informatii livrare

Comenzile se livrează prin curierat rapid, în zilele lucrătoare ale saptămânii.

Livrarea durează 48-72 de ore de la confirmarea și procesarea comenzii.

Expedierea produselor se efectuează doar pe teritoriul Romaniei, în zilele lucratoare ale saptămânii. Momentan, nu oferim opțiunea livrării la nivel internațional.

1. Curierat rapid pe teritoriul Romaniei: Taxa de livrare pentru primele 3 kg – 20,00 lei

pentru fiecare kg suplimentar – 0.00 lei / kg

2. Curierat rapid in Bucuresti: Taxa de livrare pentru primele 3 kg – 20,00 lei

pentru fiecare kg suplimentar – 0.00 lei / kg

TAXA RAMBURS (suma retinuta de catre firma de curierat pentru transferul rambursului ) -0,00 lei
TAXA KM EXTERIORI – 20,00 LEI INDIFERENT DE NR. DE KM

PRETURILE CONTIN T.V.A.

Nu se percep kilometrii exteriori.

Observație : comenzile primite în zilele de Vineri după ora 15, Sâmbătă și Duminică vor fi prelucrate în cursul zilei de Luni.

ALTE INFORMAȚII DESPRE LIVRAREA COMENZILOR:

Produsele comandate de dumneavoastră sunt ambalate cu grijă, însoțite de factură fiscală și livrate în cutie de carton natur, pe care vor fi afișate AWB-ul coletului, marcajul „FRAGIL” (dacă este cazul).

Pentru o livrare în parametrii optimi, este indicat să oferiți toate informațiile referitoare la adresa unde doriți să primiți produsele (strada, număr imobil, bloc, etc.), precum și un număr de telefon valid pentru a putea fi contactat(ă) de către curier in vederea livrării coletului.

Pentru cazul în care constatați că expediția dumneavoastră a sosit avariata sau desigilată, vă rugăm să o refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0726 616 612

Dumneavoastră veți semna avizul de livrare numai după verificarea vizuală, cantitativă și calitativă a produselor expediate de către noi, verificarea efectuându-se numai în prezența curierului. Prin semnătura dumneavoastră pe avizul de livrare se confirmă cantitatea și calitatea produselor recepționate.

Orice diferență cantitativă sau abatere calitativă, trebui consemnată pe avizul de livrare, în prezența curierului și va fi semnată de către dumneavoastră.

În situația în care comanda nu va putea fi expediată din cauze interne, QUALITY THERAPIES SRL se obligă să informeze clientul despre această situație neprevazută, urmând ca eventuala sumă de bani achitată de către client pentru produsul/e în cauză să fie rambursată în termen de maximum 10 de zile.

În cazul în care un produs pe care îl doriți să îl comandați nu este în stoc, veți fi informat punctual care ar urma să fie data de livrare.

QUALITY THERAPIES SRL va raspunde tuturor cererilor și reclamațiilor în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea acestora.

    Cart
    ×

    Bună!

    Faceți clic pe una dintre contactele noastre de mai jos pentru a discuta pe WhatsApp

    × Consiliere cu OncoTerapeut Silviu Brînzoi