Politica de retur

POLITICA DE RETUR 

Conform Oug nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare (că vrea să returneze parțial sau total), fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

– Tratamentele naturiste complementare (pachetele terapeutice) personalizate nu se returneaza!

Valabil pentru cele care au schema terapeutica intocmita pe baza documentelor medicale trimise online sau prezentate in cabinet. Si pentru cele concepute in urma consultatiei terapeutice online sau in cabinet.

Telefonul firmei pentru sesizare returnare: 0726 616 612

Adresa: Chiajna, Intrarea Luminitei nr.8, Ilfov

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  1. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.

Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

  1. Produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie.

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului

  1. Produs in colet deteriorat.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Cum se returnareaza banii:

In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, S.C. Quality Therapy SRL  se angajeaza sa returneze beneficiarului, in cont, suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile lucratoare de la receptionarea produsului de catre vanzator.

Se va returna contravaloarea produselor acceptate pentru retur, intr-un cont bancar inregistrat la o banca comerciala cu sediul in Romania. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către sediul nostru va fi suportat de clientul care a solicitat returul.

Se va înapoia contravaloarea produselor, dar nu înainte de data recepționării bunurilor, cantitativ si calitativ a acestora.

Costul produselor este rambursabil, în timp ce transportul și manipularea nu sunt rambursabile. Percepem o taxă de manipulare de 100 lei la returnare.

Vă rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate, nu se va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului pentru retur.

  • Pentru returnarea unui produs trebuie sa fie indeplinite urmatoarele conditii:
    • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare
    • Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul intact in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
    • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale – pachet terapeutic personalizat sau al unei promotii speciale
    • Produsele nu prezinta defectiuni, urme de lovire sau deteriorare
    • Produsele nu depasesc termenul de 14 de zile de la data achizitiei
    • Produsele sunt in termenul de valabilitate
  • Cele sigilate din motive de igienă și protecție a sănătății, pe care tu le-ai desigilat;

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:
• In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare
• Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste
• Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat

    Cart
    ×

    Bună!

    Faceți clic pe una dintre contactele noastre de mai jos pentru a discuta pe WhatsApp

    × discută direct cu Silviu Brînzoi